tisdag, november 17, 2009

Jag visste det! Jag är bäst!

Kolla här.

11 kommentarer:

Lily sa...

Hi hi! Vad kul!

happy in pink sa...

UTROLIG STILIG!!!

Annelie J sa...

Nope det är jag...

Myamia sa...

jaäklar mikaela. jag trodde ju att det var en ny å cool film som skulle släppas :) hihi

Tin sa...

HaHaHa det här är ju helt underbart!!!! Hur har du halkat in på denna karriär???? Coolt!

K8an sa...

Hahhaha. Underbart!

Sanna F sa...

Hi hi!!! Toppenbra! :)

Camilla sa...

Hej,
är också superhjältinna ;)

Läser din blogg dagligen!

Jag är nominerad till Årets mammablogg 2009 och skulle bli jätteglad om du lade din röst på En mammas dagbok!

http://emring.blogspot.com/2009/11/nominerade-till-arets-mammablogg-2009.html

Mvh Camilla

Åsa sa...

Det har jag vetat länge. kram ♥

Anonym sa...

du e helt sjuk !! kärlek!kram ulle

Sofia sa...

Så himla roligt!
Tack för dagens skönaste skratt så här i novemberdiset!