onsdag, maj 13, 2009

Så här kul har jag haft det idag


10 kommentarer:

Christine sa...

Oj, så otroligt vackert!! =)

badanka sa...

trist;)

j e n n y sa...

Så otroooligt vackert!!!
Fotokonst på hög nivå.
Den svartvita bilden är fenomenal! Jag lyfter på hatten och bockar och gratulerar!
Bra jobbat! ;)

Fredrik Setterberg sa...

Visst var det kul!! Sitter och går igenom mina bilder nu. Det blev en del riktigt bra.

/ Fredrik

Sanna F sa...

Å vad vackert!!!!

Diana sa...

Å jag är så avis! Hade velat vara med på seminarierna och workshoparna här i Sthlm men det blev lite fel timing med lilla Videgris. Hoppas jag får en ny chans en annan gång...

Var det sådär bra och inspirerande som jag tror att det var?

Enormt fina porträtt!

Annelie Johnsson sa...

Wow!! Fantastiska bilder. Förstår att det måste varit oerhört inspirerande!!!

Fotograf Jenny Blad sa...

Jättesnyggt Mikaela! Tack för igår!! Kram Jenny

Nouna sa...

Du har verkligen fått till en massa jättevackra bilder från workshopen. Och jätteläcker bildbehandling!

Eva Johansson sa...

Fina bilder du tagit! :-)