tisdag, maj 12, 2009

Imorgon......

imorgon ska jag träffa mr [Becker] Väldigt spännande!

10 kommentarer:

Nina & Co sa...

Va kul!
Jag var på Jessica Claire's när hon var i Sthlm förra veckan. Min kollega var dock på beckers seminarie!
Ha så roligt! :D

Tara sa...

så spennende!!! han er utrolig flink!!! kos deg masse:)))
klem tara

Hemmabloggaren sa...

Lyllos!!

Nina sa...

Jamen visst är det ju från AFF! Kul!
Hittade hit via länk på en annan blogg och var ju tvungen att kommentera när du skulle träffa Becker! Ska du vara med även på workshopen?
Ha det fint!

Sanna F sa...

Vad spännande!

Lotta MayaLee Photography sa...

Åh vad kul!! Så spännande!

Fredrik Setterberg sa...

Ska jag med!! Ser verkligen fram emot det. Jag var på jessica claire 's seminarie idag. Det var kanon.
/ Fredrik

Marie - Med mina händer... sa...

Kikade in på hans blogg och WOW så inspirerande. Hoppas du får ut mycket av dagen och inspirerar oss sen. ;-)

Ewa sa...

Åh så spännande! Hur var det? Berätta! :)

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Vilken otroligt vacker svartvit bild! Trevligt att träffas på workshopen! mvh wiwi