måndag, november 12, 2007

Svartvit


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses... ibland tar man bilder på sina små barn, och får foton på vuxna människor. Förstår du hur jag menar - plötsligt ser man rakt genom tiden och möter sina vuxna barns blick genom fotot. Så känner jag för de här bilderna, trots att jag inte känner Timothy så har jag ju följt din blogg rätt länge, och sett honom som en liten kille - men här... 18, minst! Underbara foton - som alla dina. Här har du en trogen fan!

Mikaela sa...

Tack! Det här tar jag som en jättekomplimang, så jag suger åt mig så mycket det går....sug...Jag förstår hur du menar, känner lite likadant för de här bilderna, får en liten klump i halsgropen när jag tittar på dem. Tack igen!

Anonym sa...

Åh, jag älskar dina vackra bilder! Så snygga! Preciiis såna svartvita porträttfoton önskar jag att jag kunde ta.