fredag, maj 12, 2006

Ooops...I did it again!


Snodde en pekbok alltså....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi inte få se innehållet? :)

Mikaela sa...

Har inte kommit så långt ännu, håller på att beställa hem foton på nätet som ska sitta inuti.
Men jag återkommer.

Anonym sa...

Meeen vad snyggt! Vilka fina papper, var kommer dom ifrån om man får fråga?!

Mikaela sa...

Det är papper från Basic Grey.

Anonym sa...

Det blir ju helt otroligt fint! Jag blir så sugen... jag ska kolla efter begagnade ;-)

fialoppan sa...

Åå vad fin! Jag älskar att scrappa pekböcker- ett tips är bokrea. Jag köpte en hel hög då, kostade kanske 10-15 kr st.

webmosterhelene sa...

Såååå fint! Köpte 2 pekböcker på rea idag :) Har tänkt tanken jag med nämligen :)

Har letat lite udda pekböcker och hittade 2 idag :)

webmosterhelene sa...

Kom på en sak, Mikaela. Hur fäster du pappret på bokens sidor? Och hur blir det när du öppnar den? Funkar det med pärmryggen?

Millan sa...

WOW! Så läckert! Såna vill jag också göra...

Mikaela sa...

Jag fäster med limstift och det funkar jättebra att öppna boken inga problemos!