tisdag, december 16, 2014

Bröllop i Uppsala - Angelica ♥ Magnus

I mitten av juni åkte jag till min hemstad Uppsala för få vara med när Angelica och Magnus blev familjen Sigge. Angelica var så himla fin i sin mormors klänning från 1958. Och sminket och håret.....wow. Som min son Alex sa när han såg bilderna på Angelica:
-Är det där en ängel?
Hår och make stod coola Madelen för. Det blev en otroligt fin dag med vigsel i Ärentuna Kyrka och middag och fest på Hotell Linné. På middagen serverades det crabcakes, burgare och öl, bästa bröllopsmiddagen om du frågar mig, men så blir det när en mästerkock från Uppsala får bestämma meny.
Tack för finaste dagen. All lycka till er ♥
P.S. Om ni undrar varför brudtärnan är så himla snygg, så är det för att det är min kusin.



2 kommentarer:

Hanna sa...

Ååååh så otroligt fina foton! Det ena ögonblicket vackrare än det andra. <3

Anonym sa...

Fantastisk vackert