torsdag, januari 03, 2013

Mina favoritfotografier 2012 bröllop/familj

Här kommer några av mina favoriter från årets alla fina bröllop. Så otroligt svårt att välja, men men, så här får det bli. Som ni kanske ser så har jag inte bloggat alla bröllop ännu, men det kommer :-) Jag ska få till ett inlägg med mina personliga bilder också. Så håll utkik.
Här kan ni se tidigare år:
2011 2010 2009 2008 2007 2006 (det är väldigt konstiga storlekar på bilderna i de tidiga inläggen, men om ni vill se bilderna större så är det bara att klicka på bilderna)

5 kommentarer:

Madeleine sa...

Så underbara foton du har tagit under året! Tack för att vi får se dem.

Karins fotoblogg sa...

Du är så otroligt duktig Mikaela!

Monica sa...

Ögongodis! Lycka till med alla fotograferingar under det kommande året. :)

Kicki sa...

Mikaela! Du är så otroligt duktig!! När dagen kommer och jag själv inte kan stå bakom kameran, så är du mitt givna val för att dokumentera mitt bröllop. <3

Fröken S sa...

Vilka fantastiska bilder! Önskar att vi kunde ta om våra bröllopsbilder och få något som liknar dessa! Tack för att du delar med dig!