fredag, februari 10, 2012

Bröllop i Göteborg - Josefin ♥ Fredrik

Den 28 Januari var det då dags för bröllop mellan Josefin Mannheimer och Fredrik Hansson. Jag mötte först Fredrik och hans bestmen på ElitePlaza på Avenyn, där var stämningen på topp, minst sagt. Det övades mest på en liten hemlighet, en sång som Fredrik skulle sjunga för Josefin på bröllopsmiddagen. Efter det så smet jag över till Josefins föräldrars lägenhet där Josefin fixades till. Hon var så fantastisk vacker och hon hade en underbar slöja som hade gått i arv i hennes familj. Titta noga så ser ni alla namn inbroderade. Lite fix, lite champagne och sen var det dags för vigsel i Örgryte gamla kyrka. Otroligt vackert och massor, jag menar massor av folk. Sen var det dags för fest och Josefin och Fredrik hade lyckats att få ha middag och fest på Konstmuseet. Otroligt häftigt. Fest och konst, kan ju inte bli bättre. Under middagen hölls det fantastiska tal, alltså jag tror aldrig jag hört så många bra tal på en och samma gång. Riktigt bra. Och sen blev det fest hela natten lång.
Tack för att jag fick vara med på er fantastiska dag.
Just det! Fredrik sjöng ju till slut Ängeln i rummet (Lalehs version) för Josefin på middagen. Det blev succé, han var så himla grym. Hans sång avslutade middagen och startade festen. Hoppas ni har det härligt nu i Thailand ♥

6 kommentarer:

Lotta MayaLee Photography sa...

Underbara bilder!!!

Ha en trevlig helg! :-)

karin sa...

Herregud vilka fantastiska bilder. Som vanligt! :-) Du är min favoritbröllopsfotograf i hela världen. Och jag brukar roa mig med att kolla på en hel del bröllopsfoto... Heja dig!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Helt undebrara bilder!!
:)

Yosofine sa...

Så så sååå fina bilder!

Angela sa...

Guuud vilka fantastiska foton! Du har verkligen fångat en stämning i alla foton. Underbart!

Mya sa...

FANTASTISKA bilder!