tisdag, januari 03, 2012

They fall like dominoes

Jag bestämde mig för att låta barnen få alla mina Pezfigurer, just eftersom de har en sån himla bra kant högst upp i taket i deras rum. Perfekt för alla fina figurer. Jag började ställa upp dem och eftersom jag har ett host host ...antal hundra så tog det en jäkla tid, plus att jag fick stå på stege eftersom vi har rätt så högt i tak. Men efter en lång stund var det färdigt och det blev himla fint. Men i ett obevakat ögonblick så trodde Zombie att jag gjort nån slags rolig dominobrickelek för han lyckades ta sig upp och bara svänga till den första gubben med tassen och ......ja ni förstår ju vilken effekt det blev och vilket jäkla ljud.
 En stackare som överlevde attacken.
Vet inte när jag ska orka fixa till det där igen.
(Det var inte jag, jag har sovit heeeeela tiden)

1 kommentar:

MiaKvack sa...

Häftmassa! Perfekt till allt som står ostadigt och vingligt. Till exempel julkrubbans ömtåliga porslinsfigurer i ett fönster precis vid trappen... funkar felfritt varje år! :-)