söndag, oktober 23, 2011

Bröllop i Göteborg - Oskar ♥ Katarina- Del 4

Så var det då dags för vigsel och party på Stora Holm. Och vilken vigsel det var. Så himla vackert. En tjej sjöng så taket lyfte, Oskar talade till sin Katarina, Katarina talade till sin Oskar. Tårarna sprutade, folk grät, jag försökte vara proffsig och inte hulka allt för högt, gick sådär. Suck! Kärlek! Sen blev det mingel. middag och fest hela långa natten. Grattis Oskar och Katarina, jag vet att ni kommer att leva lyckliga i alla era dagar ♥ Ett tips! Medan ni tittar på bilderna kan ni lyssna på den här eller den här.
♥  Home is wherever i'm with you. ♥

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mikaela - du ÄR fantastisk!!!

LissenTo sa...

Så makalöst fint fotat, berörande, kärleksfullt, humoristiske och så mycket mer.

Duktiga du, Mikaela.

// Lissen

Anonym sa...

Jag vill inte gifta mig, men när jag ser dessa bilder blir jag sjukt sugen!! Fantastiska bilder, och vilket fint bröllop!

Karin A sa...

Åh så fint! :) Älskar bilderna och alla sjukt roliga och fina detaljer. Vilket drömbröllop!

kram!

Mya sa...

DEt är helt jävla fantastiskt! Mikaela du är grym. Å brudparet... Vilket vackert bröllop ni fixat till. Jag älskar alla detaljer. Jag älskar allt. Kul att få ta del av er fina, fantastiska dag!

Anonym sa...

WOW, du är en fantastiskt duktig fotograf!!! Helt underbara foton!!


// Tina K

Anna sa...

Helt underbara bilder!! Gillar verkligen din stil och dessutom verkar det ha varit ett fantastiskt bröllop. Förresten tjejen som sjöng heter Johanna Hjort, blev förvånad när jag såg henne på en bild, grym tjej dessutom!

fridakarolina sa...

Milda makter vilka fina bilder och vilka vackra och roliga detaljer brudparet ordnat för sin stora dag. Blir helt klart inspirerad inför framtida festligheter... även om det inte är något bröllop inplanerat vad jag vet... ;-)