söndag, februari 07, 2010

Timothys kalas


Timothy hade 8-årskalas igår, massor av kompisar, paket och roliga saker.
Timothy hade bestämt att vi skulle äta röda pölser och hemgjort potatismos.
En överraskning var att vi hade ringt in Spiderman. Barnen blev helt tokiga när de såg honom springa omkring i parken utanför oss och leta efter någonting. De hade ju ingen aning om att han letade efter vårt lilla kalas :-)
Självklart hade han med sig lite spindlar så att barnen fick gå på spindeljakt.
Okej springa på spindeljakt.
Timothy var rätt så nöjd med sitt kalas.

8 kommentarer:

DoreDoris sa...

Förstår att han var nöjd! Härlig dukning!

Zarah sa...

Kalas med Spindelmannen! Vilken grej! :D

Kristin sa...

jag vill att Spindelmannen kommer på mitt kalas också. Jag fyller ju ändå 30 och det borde ju firas med en Spindelman. Mailar du över hans nummer till mig så är du gullig. Ha ha.

Sanna F sa...

Vilket party!!!! Förstår att han var nöjd!!!

Miaa sa...

WOW! Vilken grej!
MVH Miaa

Emma sa...

Vilket roligt kalas. Kul med spindelmannen, förstår att det blev succe!

Cattis sa...

Men vad häftigt!!! Åååhh det här vågar jag nog inte visa min Alexander eller Melvin...hahahaha...då vill dom ha hit honom på kalaset! Undrar om spindelmannen vill komma norrut ;)

MOKKASIN sa...

Vilken fin dukning! Superschysst med konservburkar till vaser :-)
Nu härmas jag när det är kalasdags om ett par veckor.