söndag, november 15, 2009

Äntligen snö!!



Äntligen har snön kommit till Göteborg. Underbart!!
Ja, inte till hela Göteborg, men till Liseberg. Alltid något. :-)

Vi spenderade hela lördagen på Liseberg. Vi lurade barnen att vi skull ner på stan och köpa nya skor. Deras värsta mardröm :-) Men vi hamnade på Liseberg istället till barnens stora glädje.
Barnen åkte en massa karuseller.
Käkade churros med kanel och socker. Vilket är ett måste på JulLiseberg.
Lämnade önskelistorna till tomten. Barnen var mycket imponerade av att tomten visste vad FlexiTrax var för något.

Vi hade en riktigt härlig dag på Liseberg.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Mikaela - vilka foton! Det sista allra längst ner på pojkarna - så fint! Och Alex ögon, man drunknar ju i dom! Listan..sånt skulle ju ramas in, så söt! Och du har nog världens snöggaste pappa! Jag körde förbi Liseberg igår när jag vart o gjort en sminkgrej - jag höll på o köra på flera stycken i de andra filerna - det e så fint me alla lampor!

Tara sa...

herlige Liseberg:) har bare vært der om sommeren og høsten...ser fantastisk ut når det er pyntet til jul!!! når jeg ser bildene dine får jeg lyst til å reise til Gøteborg med en gang;) fantastiske!!!

Pernilla sa...

Vareviga år tänker jag att I år ska vi åka till Jul på Liseberg. Men icke. Aldrig att det blir av. Men nu gav du mig en dos av den mysiga julen på Liseberg ändå. TACK!

Åsa sa...

Det ser ju urmysigt ut. En toppen dag kan jag tänka mig.

...men jag förstår ju inte vad det är för fel med att köpa skor... ;)

Sanna F sa...

Hääääärligt !!!!Urmysiga foton!

Mailan sa...

underbart!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder, jag bara måste till Liseberg i år.Du är så duktig på att hitta rätt med din kamera. Hälsningar
Arja

Nilla sa...

Underbara foton! Det ser verkligen jättemysigt! (vi har varit där, fast inte i år...) Ha det bra.

Renée sa...

Fina bilder (som vanligt) och jag är sååå glad att vi kom på att vi var tvungna att göra en miniminisemester i Gbg i december! Liseberg och Universeum ska avnjutas :-) Ser fram emot massor!

Diana sa...

Åh vad härligt! Stämningsfullt! Julkänslan infunnit sig. TACK :)
KRAM