torsdag, oktober 01, 2009

Malin ♥ Ola

Malin♥Ola from mikaela rudhner on Vimeo.

8 kommentarer:

Linnea sa...

Så fint! Jag satt här med ett fånigt leende på läpparna genom hela bildspelet :)

petrified in pink (Petra) sa...

Helt underbart, och jag är inte alls partisk;-) Du har verkligen tagit ljuvliga foton på min syster och hennes man och att se dem så här är helt fantastiskt!

Kram Petra

Mrs. b sa...

Läckert!

Anonym sa...

Aldrig har jag sett så vackra bröllopsbilder! Elin

Myamia sa...

magiskt ♥

Hanna sa...

Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

Susanne H / snuffehar sa...

Superfint!!!

Bettina sa...

OOOOtroligt vackert och mest busigt var ju skorna!
Klockrent och så fantasifullt....