lördag, februari 28, 2009

Sötnos




Timothy har fått en ny jacka av mormor. Han är mer än nöjd.

7 kommentarer:

Sanna F sa...

Å vad det är härligt att titta in i din blogg. Jag bara älskar dina foton!!! Du e sååååååååå braaaaa!!!

KRAM

Hemmabloggaren sa...

Du är så jäkla bra Mikaela!! Supersnygga foton på en superkool kille.

åsa l sa...

Jag förstår att han är nöjd. Han är ju bara såå cool.
...och söt...

"Infing" sa...

Görsnygg kille i görsnygg jacka!

emma sa...

oh vilka vackra bilder! jätte fina!!

Nina [ljuvligt] sa...

Åh, va jag gillar mittenbilden! Det ser precis ut som min pappa när han var liten. Underbart tagen och efterbehandlad bild. Me like :-)

krax sa...

Håller med alla andra. Otroligt snygga bilder!! You Rock! Hoppas att det är OK att jag länkar till dig på min sida?