tisdag, december 09, 2008

Frukost hos familjen Rudhner


-Alex, är mackan god?
-Nej, den är ond.

18 kommentarer:

~Sannasmamma~ sa...

*skratt*

Zarah sa...

*gapskrattar*
Sköningen då! :D

Linda sa...

*fnissar* Så underbart!

Åsa sa...

Fantastiskt!
Jag saknar frukostar med den där killen. :)

sofie sa...

hahahaha!
klockren! =)

Anonym sa...

Tur att man har barnen när allt annat är upp och ner! Kram Ulle

mammamjuka jag sa...

hej,
beklagar sorgen:(

jag såg att du har en blogg som heter fotokurs!
skulle va kul att kunna läsa då jag är så intresserad av foto o vill lära mig...
kram ida

mammamjuk.blogspot.com

Anonym sa...

Han fick aldrig onda mackor till frukost i somras. Är det något nytt nyttigt bröd? Kicki

emma sa...

haha, vart får han allt i från? :)
<3

"Infing" sa...

Vilken liten trevlig familj du har! hi hi!

Onda mackor går inte av för hackor!

PS: nån ny fotokurs PG? Jag har ny kamera och efter din PS-kurs skulle det vara kul med fotokurs!

annika5064 sa...

Det är bara för roligt!

Tea sa...

*hehe* utrolig godt sagt!

fingerspitz sa...

Ibland får de allt till det.

Hoppas ni har det bra bland glädje och sorg. kram

Sanna F sa...

Ha ha ha ha

Pia sa...

Hej!
Försökte hitta ditt fredagstips om bokeh, men det gick inte. Har du lust att beskriva det igen ;)
Underbar sida, förresten!!

Mikaela sa...

Här hittar du bokehinlägget:
http://swescrapbook.blogg.se/2008/january/mikaelas-fotofredag-v1.html

Storasyster sa...

:D)))) // Sol

Mamma Melissa sa...

Vilken bra en! ha ha... vad får de allt ifrån?