torsdag, oktober 23, 2008

{Fotokurs}


Då är det dags att lägga photoshopkursen på hyllan ett tag. Nu är det dags för Fotokurs.
Den kommer bland annat att innehålla detta:
Exponering
Bländare/Slutare
Skärpedjup
Olika funktioner på kameran
Olika sorters ljus
Mäta ljus
Gyllene snittet
Inspiration
Fotografporträtt
Fota Manuellt
Hitta din stil
Fokus
Gör det själv
Frågor och svar (alla som anmäler sig kommer att få maila mig 2 frågor som de verkligen vill ha svar på och svaren på alla dessa frågor kommer att redovisas under kursens gång)
Och en massa annat!
Du kommer att kunna gå kursen även om du är nybörjare och även om du inte har en systemkamera. Så låter det här kul??
Hoppas det för jag tycker det ska bli superkul. Är ni sugna på att anmäla er, så maila på mikla@bostream.nu
Mikaela ♥
Vi drar igång under november månad.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, hurra!

Anonym sa...

Jippie! Vad roligt! Äntligen!

Lina ♥ C´est la vie sa...

HÄRLIGT! Jag mailar. :)

Anonym sa...

huuuuurraaaaaa!!!

Anonym sa...

åh tack mikaela! det betyder så mycket <3 :) du är också super snygg och fin!
ja, vi får ju höras om jag och mamma skulle komma och hälsa på :)

kul med en fotokurs :D
hoppas ni alla mår bra. kramar

MITT VITA HUS sa...

Oj det lät skoj.. jag vill jättegärna vara med, vad kostar det??
Kram Mia

Anonym sa...

Låter intressant. Vad kommer det kosta ?

Anonym sa...

Tror du att du kommer ha kursen i januari igen? Jag vill gärna gå men hinner inte nu.

Mahlin78 sa...

Åh, jag som hade velat gå! Men nu har det kommit upp andra saker som koller stoppa mig :-(

Kanske en kurs till våren oxå?!??

Anonym sa...

har problemer med mailen...håper du holder av en plass til meg!!!

klem tara

Susanne H / snuffehar sa...

Det ska bli riktigt kul detta!
Trevlig helg!

Helena Påhlsson sa...

nu är jag anmäld

Caisa sa...

låter intresant,berätta mer...