söndag, juli 27, 2008

På väg hem från stranden

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag älskar dina foton på barnen - ja allt du fotar! Du har två fina pojkar hörru - sista kortet är ju helt - åh, sommar!!!:)

Ha en go fortsättning på sommaren!
/Mari

Karins fotoblogg sa...

Underbar bild!

infing sa...

Håller med, bilderna är verkligen fantastiska!

ylva sa...

underbara, somriga bilder som vanligt :)! du... jag fick en sådan där award för ett tag sedan och jag tyckte nog att din blogg skulle ha en. om du bara tycker att det är fånigt så strunta i den ;), men skulle det kännas regnigt en dag så kan du ju läsa lovorden. jag behöver inget tack, bakåtlänkande eller liknande och känn dig absolut inte tvungen att plocka upp den. ok?

kram kram,

Tipsy Tessie sa...

Så underbart sommarbild-en bild man behöver kolla på sen mitt i vintern för att komma ihåg va grönt och underbart det var på sommaren