torsdag, juli 10, 2008

Håll i hatten....



Jag har scrappat....typ 7 layouter...(??!!##!?!) jag får spara på dem nu och lägga ut ungefär en i månaden, för jag kommer nog inte scrappa på ett halvår nu igen, så ni får verkligen suga på den här layouten i en månad nu. Allt material kommer från Metalimo och det är tack vare den snälla söta Fiffi som jag scrappar igen för inte nog med att hon skickade mig ett paket fullsmackat med scrapsaker, hon skickade också med en scrapbok som var superinspirerande. Tack för det!

4 kommentarer:

Sanna F sa...

Waow vad snyyyygg!

Lilo sa...

Tack till Fiffi som fått Mikaela att scrappa igen! ;) Jag har precis lagt ut en LO skapad av exakt samma papper. =)

Simmat sa...

Men sååå snygg!!!!

Diana sa...

Å så snygg! Härligt att du scrappar igen! Även om det är precis lika kul att få njuta av dina foton som jag antar du lägger din tid på annrs ;)

Är jättenyfiken på de nya boken du fick! Vilken var det?