måndag, januari 21, 2008

{Jag}

19 kommentarer:

Zarah sa...

Fantastiskt snygg LO - och du ser ut som Ika i Rutan! D:

Anonym sa...

råsnygg!

badanka sa...

guu vad snyggt! å du e en pingla på de där kortet

Kristina sa...

Helt underbar!
Fotot och blomman...och bubbelplasten...Helt Underbar

Marie sa...

wow vilken effektfull sida, läckert med kontrasterna.

Anonym sa...

Helt fantastisk!

Sanna F sa...

Helt sjukt snygg layout!!!
Super snyggt foto! Helt perfekt!

Sofie sa...

I LOVE!!!!

Scrapangel sa...

Den var den snyggaste LOn jag sett på länge, wow liksom. Du inspirerar mig ofta, tyvärr brukar jag inte skriva här så mkt, ska försöka ändra på det ...

Anonym sa...

En helt fantastisk layout, den snyggaste jag sett på mycket länge!!

LottaM sa...

Gud vad läcker LO! Kanonhäftig bild och kombination med materialen.

Monica sa...

Fantastiskt foto!

Anonym sa...

Så fantastiskt vackert.

gluGirl sa...

Jättevacker looch fotot är urhäftigt!

Madeleine sa...

helt fantastisk layout! stilren och enkel, och makalöst effektfull.

hummmlan sa...

SNYGG!
Både layouten och du :-)

Anonym sa...

*drar efter andan* Majgad - den är otrolig! Åhh - man blir då alltid glad när man kommer hit! :o)

Anonym sa...

Läckert som bara den!!

AnnaB sa...

Den är fantastisk!!!