lördag, december 08, 2007

8 December


4 kommentarer:

Kristin sa...

God afton! Hur gör man så att man kan blogga sina FlickrFavoriter? Har alltid undrat det, och du kan ju så jag frågar dig =)

Trevlig fortsättning på helgen!

/Kristin

camemoro sa...

Hej!
Såg det här, och tänkte tipsa dig, om du inte redan sett:

http://niotillfem.blogg.se/1186084653_big_wave_moving_towar.html#comment

/malena.

Mikaela sa...

Kristin: När du klickar upp en bild på Flickr så står det BlogThis ovanför, inte på alla, men endel, klicka där och så får du lägga till din egen blogg där och så kan du blogga via flickr, fattar du nåt av vad jag försöker säga så är det bra ;-)
Malena: Ja, jag har sett det där, såååå himla imponerande.

Kristin sa...

Jag förstod vad du menade (tror jag) ska genast testa och se om jag förstod eller inte =)

Kram