tisdag, november 06, 2007

En kul sak!



Jag har vetat en hemlis ett antal veckor nu och nu kan jag äntligen berätta för nu tror jag att de flesta vet. Jag har blivit tillfrågad att fota ett bröllop på Bohus-Malmön nästa sommar. Jag vet att det är långt dit, men jag är redan superladdad, tycker att det ska bli såååå kul. Har haft tankar på att börja fota bröllop ett tag nu, men inte vågat riktigt, men nu känns det helt rätt.
(på bilderna så är det min kusin Helena och hennes Fredrik vars bröllop Anders och jag fotade tillsammans)

8 kommentarer:

Diana sa...

ååå, vad roligt! Har länge funderat hur jag ska smyga ner dig i en resväska med kamerautrustning när vi drar till Whistler för vårt bröllop ;) Fortsätter klura...

KRAM

Anonym sa...

Kul!
Det kanske blir starten på din nya karriär... ;)

Karoline Sigoldson sa...

Åh, vad roligt!
Jag har varit med och fotat några bröllop med min syster och det är sååååå kul.
Och du är ju såå duktig på foto så det kommer ju att bli hur bra som helst.
/Karoline

Janine Langer sa...

I still don't understand one word, but I LOVE the beautiful pics! :)

gluGirl sa...

Så roligt! Lycka till, du tar så otroligt fina fotografier så det kommer gå hur bra som helst!

Anna/Augusti_73 sa...

Så himla kul! Jag är avis på dig som vågar. Har blivit tillfrågad några gånger, men är för feg. Vågar inte ta det ansvaret eftersom jag inte har någon som helst fotografisk utbildning.
Ser fram emot att få se dina bilder!

/A

Bellis sa...

Åh så roligt! Stort grattis!! Om jag skulle gifta mig så skulle jag lätt betala dig massor av pengar för att fota. Fast nu är det väldigt avlägset med bröllop för min del... Jag återkommer. :)
kram /Anna

badanka sa...

SJÄLVKLART!!!!!!!!! du e så duktig!!