torsdag, juli 26, 2007

Skördetid







Dags att äta upp bondbönorna. Gottgottigottgott!

8 kommentarer:

Kristin sa...

Det ser verkligen härligt ut =)

Lillkillen har fortfarande inte lämnat tillbaks t-shirten till storebror ser jag =)

Kram, Kristin

Jenny sa...

Underbart snygga bilder i vanlig ordning. Den där tröjan är ju skitsnygg rent ut sagt (den hade inte jag heller lämnat tillbaks)! :)

Marie - Med mina händer... sa...

Härliga foto! Kommer precis från fialoppans blogg, på hennes senaste layout så har hennes son samma tröja på sig! Blev så ställd när jag klickade mig vidare i min dagliga bloggrunda och kom till din sida och din son hade den på sig. ;-) Märkligt sammanträffande.

Men är inte bönorna VÄLDIGT stora? Brukar bondbönor bli så där? :-O

PERNILLA sa...

ÄÄÄlllllsssskkkkaaaar fotona, de gröna bönorna i kontrast till coola elefanttröjan, så snyggt. Speciellt förtjust är jag i den andra bilden där bönan är skarp.

fialoppan sa...

Jättefina foton!
Roligt sammanträffande :)!

Simmat sa...

Wow, vilka läckra foto!!!!
/Jennie

Elina sa...

Vilken fantastisk bildserie! Ljuvlig tröja dessutom.

Anonym sa...

Superfina foton.
Gillar den där tröjan jättemycket.