onsdag, februari 07, 2007

Det är ju såååå bra

7 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! grät floder igår..hur ska man klara sig till mars?!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag lipade igen nu när jag såg den här filmen. Men vem var det som låg i vattnet? Jag har inte följt serien jättebra..

Anonym sa...

Jisses! Såååå bra var ordet ja...

Mikaela sa...

Ja, jag gråter så fort jag hör låten.

Mikaela sa...

Den som ligger i vattnet är väl bara han som sjunger i gruppen va?

Kristin sa...

Jösses, jag sitter och gråter framför din blogg... hur kan det bara vara så bra? Var han tvungen att dö? Egentligen vill jag bojkotta serien nu men det går inte. Fasen.

Han som ligger i vattnet är han som sjunger. Och som han sjunger sen då. Usch, jag orkar inte mer... *snyft*

Petraso sa...

Skit jag grinar ju igen när jag ser den...... det blev ju som jag trodde... se tidigare kommentar... men ack trodde inte det skulle bli så gripande..... 14 mars onsdag bokad.....