torsdag, januari 25, 2007

Oh my God!!


Efter gårdagens Grey´s Anatomy, så kunde jag bara inte hålla mig utan har idag sett de 3 sista avsnitten på säsong 2. Jag misstänkte att det skulle vara bra efter att ha läst på en killes blogg att de 3 sista avsnitten måste vara de bästa i tv-historien. Ni fattar inte vad ni har att vänta, det är ju såååå bra! Om ni gråter på tisdagar annars...ta fram näsdukarna och det är såååå spännande. På tisdag när det avsnittet är slut så lovar jag att ni kommer att slita ert hår i ren frustration. Det är nästan så att jag ångrar att jag kollade, för nu har jag inget att se fram emot. Så jag säger bara: Sitt bänkade på tisdag!!!!

7 kommentarer:

Kristin sa...

Åh herre gud va nyfiken jag blev nu! Jag som bestämt mig för att sluta titta på det eftersom jag inte vill följa så många serier längre men nu känner jag att jag MÅSTE titta nästa tisdag. Det låter ju hemskt bra när du pratar om det. Attans!

Kram, Kristin.

Anonym sa...

Sitter bänkad framför tv:n varje tisdag kl 21, det är ju bara så bra. Blir ju nyfiken nu när du läskas ;)

fialoppan sa...

AAAA, så kan du ju inte skriva FEM dagar innan!!! NYYYYFIKEN!!

Anonym sa...

Men hallå!!
Jag vill också se - har jättesvårt att vänta nu när du har haussat upp stämning och förväntan.
Hur 17 bar du dig åt för att komma åt de avsnitten?

Millan sa...

Jag kan inte heller låta bli att kolla på det varje tisdag! Så himla bra program. Även jag är nyfiken på hur du gör för att kunna titta på de avsnitt som ännu inte visats här?

Anonym sa...

Ja du, det var längesedan jag kunde hålla mig och såg resten av säsong 2 när den tog paus här i Sverigen. Har redan sett alla avsnitt av säsong 3, som gått i USA. Serien blir bara bättre och bättre! :D

Mikaela sa...

Ja, nu har jag avverkat 9 avsnitt av säsong 3, kan inte sluta, Marie: det blir verkligen bättre och bättre!