söndag, oktober 15, 2006

{Fotokurs}



Äntligen så kommer fotokursen att bli av. Den kommer att kosta 500 kronor.
Jag tänkte att jag skulle meddela lite vad kursen kommer att innehålla.


Exponering
Bländare/Slutare
Skärpedjup
Olika funktioner på kameran
Olika sorters ljus
Mäta ljus
Gyllene snittet
Inspiration
Fotografporträtt
Fota Manuellt
Hitta din stil
Fokus
Gör det själv tex en reflexskärm
Frågor och svar (alla som anmäler sig kommer att få maila mig 2 frågor som de verkligen vill ha svar på och svaren på alla dessa frågor kommer att redovisas under kursens gång)
Och en massa annat!
Du kommer att kunna gå kursen även om du är nybörjare och även om du inte har en systemkamera. Sen så får jag väl hitta på en massa saker som man kan fotografera i brist på ljus, för det blir mörkare och mörkare även här i Göteborg.
(Och där har jag en superkul grej att göra, det kan verkligen vara nattsvart när man gör den speciella grejen)
Så låter det här kul??
Hoppas det för jag tycker det ska bli superkul. Är ni sugna på att anmäla er, så maila på mikla@bostream.nu.
Mikaela ♥

Inga kommentarer: