söndag, oktober 29, 2006

Det är höstigt ute


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Din blogg är underbar, brukar titta in då och då för att få lite inspiration och idéer. Gillar pekböckerna du gjort... tänkte ge mig på att göra en själv. Undrar därför några saker, hur gör du när du klär framsida, baksida och rygg? Och vad använder du för lim för att det ska fästa bra????
Tack för en härligt inspirerande blogg, keep on going! / denise

Mikaela sa...

Hej! Kul att du gillar min blogg.
När jag gör pekböcker så använder jag en massa fotofix och limpenna, sen klär jag bara in framsida och baksida för sig och sen sätter jag en pappersbit över ryggen och sen kär jag insidan, hoppas du förstår vad jag menar.

Anonym sa...

Tack så mycket för tipsen, nu är det bara att skrida till verket!

Anonym sa...

Gah - vintern kom idag, och jag längtar redan tillbaka till hösten... Vackra bilder! (som vanligt...! ;o) )