tisdag, september 26, 2006

Deppdag


Vår lille katt Cesar har försvunnit. Han sitter alltid och tittar på en liten utegrej som vi har, inte riktigt en balkong och han går aldrig ner från den, han är en liten fegis och igår så var han bara borta, vi trodde han var inne, men det var han inte. Hörde från en granne att katter har försvunnit härifrån tidigare, att det finns några som gillar att ta in katter och ta hand om dem....hur skumt är det...vill bara att han ska komma hem, har haft ont i magen hela dagen. Vår stora katt Monster är också helt deppig, han går bara och letar och gnäller.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att kissen kommit hem...

Anonym sa...

SÅ tråkit!! Jag hoppas verkligen att han kommer hem snart!!

Linda Muhr sa...

Åhhh nu fick jag ont i magen..hoppas han kommer snart!

Linda

Zarah sa...

FY vad gräsligt! Jag håller alla tummar jag ser för att han snart ska sitta utanför och jama!

Zarah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Elisabeth sa...

Kram till er! Hoppas att kissen kommer hem snart!

Anonym sa...

Jag håller verkligen tummarna för att er lilla kisse ska komma hem igen. När nyfikenheten har lagt sig och hungern river i magen kommer han säkert.

Mikaela sa...

Tack för era snälla ord, han är tyvärr fortfarande borta.
Blir bara nyfiken på comment deleted ovanför...är det inte bara jag som kan deleta....jag har inte gjort det...mycket skumt.

Lene S sa...

Men stakkars lille pus.. Vi får håpe han bare er ute på et lite eventyr og at han snart sitter på trappen og mjauer!

Skal krysse fingre for at han kommer hjem igjen fort!

Lene S sa...

Jeg sjekket nå når jeg hadde lagt til en kommentar, og det finnes en liten soptunna under innlegget. Så da betyr det vel at de som skriver kommentarer kan slette sine egne innlegg.

:o)

Anonym sa...

Huu, hoppas han hittar hem snart!
Gå ut och locka på honom på natten.

Om man är inloggad Blogger kan man ta bort sina egna kommentarer tror jag.

Kram

tanja sa...

Usch och fy, förstår att du känner dig deppig! Jag håller tummarna för att han hittar hem idag...

Kram

Anonym sa...

Å fy så hemskt! Hoppas att missen bara gått lite vilse och dyker upp snart. *kram*

Anonym sa...

Vad ledsamt. Är själv kattägare och bara tanken på att en av dem skulle försvinna... Hoppas verkligen att söta missen dyker upp snart!!

/Bettina