onsdag, april 26, 2006

**TÄVLING**


För att få fart på era kommentarer idag och för att fira min födelsedag och det faktum att bloggen har varit igång i 6 månader så blir det paketutlottning idag. Av alla ni som skriver en kommentar på det här inlägget så kommer jag att lotta fram en vinnare som får ett paket som har med Woopsie Daisy att göra. Ni har till fredag på er att kommentera och på fredag klockan 12.00 så dras det en vinnare. Så kom igen och säg nåt nu, för jag vet att ni tjuvkikar här ibland....

63 kommentarer:

Anonym sa...

Min dagliga dos av woopsie daisy! tänk att det är 6 månader du funnits nu, hur överlevde jag innan? Du ska ha all beröm, alla ballonger och tårtor ivärlden idag!

Grattis på alla sätt;)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen och på 6-månadersbloggdagen!
Din blogg gör mig alltid så glad!
Jag hoppas att du har en bra dag idag!

Anonym sa...

Oj vilken fin blogg! Säger en som är här inne för första gången....

Sääwan

Anonym sa...

Jag läser ikapp för fullt. Hra ju varit i Kina under en månad och via den internetuppkoppling jag hade kom jag inte åt blogspot.com (censur) = min dagliga dos av dina lovely finds och pysselidéer ströps. Men nu är jag back och track igen. Stort grattis på havårsdagen!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Vilken härlig blogg! Förssta gången jag är här , men absolut inte den sista!!

GRATTIS, GRATTIS!!

webmosterhelene sa...

Jaaaaa, jag är inne varenda dag - och ofta flera flera gånger om dagen - och njuter av tillvaron här!!! Grattis på födelsedagen, vännen! Hoppas den är underbar och njutbar! Läste att ni ska fira med sushi, då blir väl kollarna glada?! Och mamman med förstås :)

Kram och STORT grattis!
/Helene

Anonym sa...

Grattis!!
Älskar din härliga blogg.Man blir så glad av alla karamelliga färger .

Kramiz Tina

Maria sa...

Men ja - jag älskar utlottningar av alla de slag! ;-) Tycker jättemycket om din blogg också, det finns alltid något snyggt att lägga ögonen på här! Brukar surfa in lite nu och då och kolla vad som hänt sedan senast.

Grattis till 6-månadersdagen! *fanfarer och serpentiner*

Linda Muhr sa...

Ja, må , ni leva ja, må ni, leva, ja, må, ni, leva ut i hundrade år!!!!
Kramar till dig på födelsedagen!
Undrar hur jag klarade mig innan din blogg fanns?

AnnaG sa...

Stort grattis på födelsedagen fån en annan 27 eller var det 33 åring ;) Jag älskar oxså din blogg o är här oftas och inspireras!

Anonym sa...

Grattis grattis!

Hamnade här av en slump, sen jag läst Maries blog och det ångrar jag inte.. sicken inspiration :)

Jag har just börjat läsa din blogg, så jag har inte hunnit läsa precis allt än, men jag jobbar ikapp mej ;)

*vink*

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen och till 6månaders bloggen :)

Alltid kul att läsa din blogg.

Kram Eva-Lena

Lilo sa...

Grattis på födelsedagen!!! Självklart är jag inne på din blog varje gång datorn slås på! Du är sååå bra! Och dessutom har du ju hjälpt mig när jag var väldigt trögtänkt. ;)Kram på födelsedagen!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en massa sushi ;)

Yäh, jag tillhör tjuvkikarna som tycker att detta är en mycket inspirerande sida :)

Anonym sa...

Nu har jag tjyvkikat, första gången jag hittade din blog men inte sista!
Vilka härliga sidor du hittat SÅ mycket fint. Och dina LOs är jättefina, favvosar är Brandbilen och bröderna som kanske inte alltid är sams... JÄTTEFINA och ett STORT grattis till din sida

Evelina sa...

Här kryper en tjuvkikare till fram..inte för priset, men för att jag kände mig så ynklig när du nämnde tjuvkikare...
Kollar in här mest varje dag för all INSPIRATION och alla snygga grejer och LO´s du hittar. Hur klarade jag mig förut?

Tack för att du bloggar och GRATTIS på födelsedagen från en annan nybliven 33-åring. (Är det inte den bästa åldern av alla, så säg?! ;-)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagarna:-)
Vilken underbar blog du har..första gången jag var här inne, men definitvt inte den sista.
Underbara bilder, LOs och länkar.
Återkommer gärna.

Anne

Nina sa...

jag kommer och går här (som jag vill)
och Grattis till Dig givetvis!
Ha en härlig dag!

Anonym sa...

Grattis på 33-årsdagen och 6 månaders-bloggdagen!!!!
Har varit in här flera ggr och kikat runt och jag gillar alltid det jag ser! Fin och fräsch blogg med en massa fina och inspirerande bilder!!!
Bamsekram på födelesdagen!!!

Anonym sa...

HURRA HURRA för dig på din dag!
Ät så mycket sushi du bara orkar och gör precis vad som faller dig in, sådär lite tokigt och knäppt.

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen och 6-månadersdagen :D Har inte varit här inne förut, brukar inte kolla bloggar, men mamma är lite besatt, så nu när jag var sjuk passade jag på att kolla runt bland hennes favoriter och hittade denna :D Jättesnygg blogg också! Har funderat på att ha blogg, men jag har alltid bara gjort ett meddelande, sen har jag tröttnat. :'p

//ghostinya på scrappiz.

Anonym sa...

Ok; jag är en av de där, som är här och kikar varje dag, men som aldrig lämnar någon kommentar....
Men nu har du lyckats få mig till det. Jag bara kan ju inte motstå hemliga utlottningar. :-)
Tack för all inspiration och grattis !

Anonym sa...

Grattis!!!!
Har varit inne och smygit runt vid något tillfälle tidigare.
Jag måste ju bara säga att denna blogg är en oas med alla fina ställen du hittat i cybervärlden!
Tack för att du delar med dig till oss andra!
Ha en underbar dag!
/ Pernilla

Anonym sa...

Som många andra så är jag in här i stort sett varje dag...Äääälskar din blogg..här hittar man inspiration och många tips och ideér!! =D
Fortsätt så....
Och Stort Grattis På Födelsedagen!!

Hälsningar *Cattis*

Anonym sa...

Grattis :)

Anonym sa...

Hej hopp! Hittade din sida när jag smög omkring i Maries blogg och kikade. Du har en underbar blogg och jag sänder många tacksamma tankar till dig eftersom du letar reda på så många fantastiska uppslag - passar en latmask som mig :) Ha en superduperfödelsedag!!!!

Anonym sa...

Stoooort GRATTIS!!
Urhärlig blogg och ja, ja jag erkänner väl då; jag är en liten smygis ;-)

*Kram*

Anonym sa...

Grattis Mikaela på både födelsedagen o 6-månaders bloggdagen :-)
Många kramar från HelenaN
(som varit inne för första gången nu idag)

Anonym sa...

Stort grattis på fördelsedagen! =)Jag följer din blogg med stort intresse, men är urdålig på att kommentera (så jag länner mig träffad!)

Hoppas du har en skön dag!

Anonym sa...

ja det var en bra utmaning...jag tjuvaläser inte lite utan mkt !!! du har en alldeles underbar blogg med massor av inspiration

MVH Helena (alfons10elias)

Anonym sa...

6 månader!?! Kul att du orkar skriva och snoka reda på allt "godis" åt oss.
Jag tillhör den skaran som inte är inne ibland. Jag är inne varje dag! För jag älskar dina länkar och jag gillar dina enkla raka LOs så mycket. Jag önskar jag kunde svabba på med dekorer, men jag vette sjutton hur man gör. Men då blir dina LOs en guldgruva.
Stort tack Woopsie! Å hipp, hipp, hurra

Laila

Anonym sa...

Grattis Grattis!!
Från en annan Kiruna"änkling".
Hoppas du får lite mys ikväll när barnen sover.
Som du kanske vet tillhör jag också dina fans.
Hipp Hurra för Woopsie Daisy.

Kram Linda P

Anonym sa...

GRATTIS! får man säga! :-) Jag brukar smita in här och hämta inspiration lite då och då! Snygg sidlayout och roliga små prylar...

Anonym sa...

Åh, vilken fin sida! Här har jag inte varit förut... men, utlottningar drar ju! Grattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

Ja må du leva! I minst hundra år! Är också här inne varje dag. OCh jag är inte ensam om det ser jag!

Keep up the good work!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen, hurra hurra!

Guuuud, vad du är duktig och kreativ och inspirerande och alla möjliga snälla ord!!!! *hänförd*

Anonym sa...

WWoopsiee här halkade jag in på ett bananskal för ett tag sedan å efter det är jag ofta här å smyger runt bland allt snyggt som finns här! Å idag var det visst nån som fyllde år med! GRATTIS ha en bra födelsedag å fortsätt inspirera oss med allt fint du gör!

Millan sa...

Grattis på födelsedagen! Grattis också Till en mycket inspirerande blogg som jag besöker så gott som dagligen!

Elisabeth sa...

GRATTIS på födelsedagen! Jag tjuvkikar ju här - ibland flera gånger om dagen ;-) Din blogg är BÄST!

Anonym sa...

Klart jag läser din blogg, men räknar mig inte till skaran av smygläsare :D

Stort grattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Måste ju också erkänna att jag tittar in här mer än ofta. Du har en helt underbar blogg!!

Anonym sa...

Jag kikar oxå in föör första gången men ser ju att jag är i gott sällskap här ;-)

Jättefin blogg! Grattis på både födelsedag och 6-månadersdag!

Cia

Anonym sa...

Tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa! Grattis på 6-månadersdagen!

Anonym sa...

Ja okej, jag Erkänner att jag tjuvkikar, men det är faktiskt första gången! Hittade din blogg via en annan scrappares blogg, så hej! Och Grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Stooort GraTTis! Vilken kul & inspirerande blogg du har. Är här inne för första gången men absolut inte den sista.
Tack för inspirationen, här ska scrappas ;)

/Anna-Nasse

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Jag kikar in på din blogg varje kväll (fick abstinens när du nyligen for till landet...), men är hemskt dålig på att skriva kommentarer.
MEN eftersom det är en speciell dag idag så tar jag mig i kragen och skickar en massa ros till dig och din Blogg.

Anonym sa...

Stort GRATTIS på din födelsedag! Ät en himla massa tårta o öppna jättemkt paket! ;-) Hoppar ju självklart på tävlingen, smart sätt att få veta vilka som kikar in här egentligen, kanske ska göra något liknande inne hos mig *S* Ha en superskön vårkväll!

Anonym sa...

Wow Ett jättegrattis till dig idag.
Besöker din blogg för första gången och tycker den är helt underbar.Det blir inte första gången bara utan kommer åter fler gånger än en gång grattis till dig.
Chrissysoder från scraproom

Zarah sa...

Här tjuvkikas inte - det råglos öppet! *nickar frenetiskt*

Tack för kommentaren och grattiset - det värmde! ...och GRATTIS själv, damen!! :)

EmmaP sa...

Grattis på födelsedagen!! Är inne här så gott som varje dag å hämtar inspiration!

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRAAAAAAAAAA!
Hoppas du haft en riktigt mysig födelsedag

Anonym sa...

Grattis grattis på alla sätt och vis!

Anonym sa...

Tur att man har till på fredag på sig, för naturligtvis slänger du ur dig något sådan här när jag är borta hela dagen! ;) :D

För det första vill jag säga... Stort GRATTIS på födelsedagen!!! *strör konfetti och trudiluttar*

För det andra vill jag säga att grattis till 6-månaders-bloggen. Hoppas den stannar i många månader till eftersom jag tycker så mycket om den!! :D

och sist, men inte minst vill jag säga att blomfotot är otroligt vackert!!

GRATTISkramar

hummmlan sa...

Grrrrrrattis!
Fanfarer och busvisslingar :-)

Anonym sa...

Wow, vilken feedback!
Smart drag!
Det kanske man skulle knycka?
Jag har visserligen grattat tidigare, men det tål att upprepas. Grattis på 33-årsdagen och 6-måndersdagen!

Anonym sa...

Hej o Grattis! Trevligt att du fyller just i dag! Det gör nämligen jag med fast jag är ett år äldre. Är inne på din blogg
dagligen den är ju helt underbar!

Hälsningar Gunilla

Anonym sa...

Har egentligen inte tid med bloggar, men du och Husmusen får besök nästan varje dag. Din sida är otroligt inspirerande! Fortsätt så...

Anonym sa...

Och så vill jag ju säga grattis på 33-årsdagen! En underbar ålder om jag får säga det själv (är två år äldre...)!

Anonym sa...

Grattis både med födelsedag och 6 månadersblogg dag :D otroligt fin sida du har, finns massa inspiration att hämta här :)

Anonym sa...

Jag kikar in här varje dag men är usel på att kommentera.
Älskar allt fint du hittar på internet!
Du är super!
Kram

fialoppan sa...

Jag sällar mig till skaran av beundrare!!! Jag är din största och jag är oftast här fleeeera ggr/dag!
Grattis i efterskott!

Anonym sa...

Wow vilka scrap rum! Tänk om man hade haft den ordningen i sitt lilla källar rum!!! Jätte fin blogg! Verkligen värd att kika på igen!! Å grattis i efteskott ;)

Ellison sa...

Stort grattis på födelsedagen (om än i efterskott) och till 6-månadersbloggen. Kikar in på din sida titt som tätt, hittar så mycket inspiration här! Keep it up!