lördag, april 15, 2006

Spybloggen fortsätter......del 100

Mina föräldrar kom hit i torsdags för att fira påsk här. Och igår när det var så underbart väder så tog vi en långpromenad och satte oss senare på ett café där jag beställde en laxbagel. Ca 30 minuter senare så fick jag ont i magen och sen så började spyeländet igen, så jag låg hela dagen och hela natten, först nu så känner jag mig lite okej. Såååå värdelöst! Såg att Mats Strandberg blivit matförgiftad och blivit bra efter en whisky, testade det, men det gick inget vidare....För mig så finns det inget värre än att kräkas, jag spyr t.o.m med släckt lampa och kranen på fullt ös. För mer spybloggar....läs här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch att du blivit magsjuk igen! Tycker synd om dig!!

Hoppas du kryar på dig snart!
kramar

Lilo sa...

Stackare! =( Nu måste det väl räcka med magsjukor i er familj!!!
Krya på dig fort!!! GLAD PÅSK-kram från mig!

Anonym sa...

Vi kan ju bilda spyklubb - har haft spysjukan 3 gånger i år... Uuurrk! Inte för att spy är nån favoritsysselsättning, personligen tycker jag nog ändå att försöka få ordning på magen så att man kan äta normal mat igen efteråt är värre... Spy en gång, vara kass en vecka efteråt, nej FYY!

webmosterhelene sa...

Men vännen då! Hur är det möjligt att du fått magsjuka igen?! Nä, jag sänder över endel av mina friskhetsbaciller istället, jag har inte haft magsjuka på 17 år... däremot har jag ju migrän med jämna mellanrum :-S

Hoppas du blir frisk snart, och att resten av familjen slipper eländet!

Kram /H