onsdag, mars 09, 2011

Photoshopkurs 1

Jag har fått många frågor om jag ska köra Photoshopkursen igen och jag kan tänka mig att köra en omgång till nu i slutet av mars. Så om det är några som vill gå så maila mig på mikla@bostream.nu för mer info. Jag kommer att visa precis hur jag gör för att fixa mina bilder, det är alltså ingen grundkurs i photoshop, men ni behöver inte kunna nåt innan ni börjar, det är ingen avancerad nivå. Allt från att fixa till en omöjlig mörk bild, till att få ögonen att stråla lite extra, till vinjettering, färgvinjettering, actions, hur all kornighet försvinner, hur ni får färgerna att poppa fram och finnar att försvinna, ramar, brushes och mycket mer. Det kommer inte att vara någon tidspress att ni ska lämna in uppgifter en viss tid en viss dag utan det är upp till er själva hur mycket tid ni vill lägga ner. Kursen levereras via en blogg och bloggen ligger kvar även efter kursens slut.
Lite exempel på hur ni kommer att kunna piffa till bilder.
Låter detta intressant och kul? Maila på mikla@bostream.nu för mer info.

2 kommentarer:

Angela sa...

Denna kursen har jag gått och den är absolut att rekommendera! Jag lärde mig supermycket och det är så bra att man kan gå kursen i den takt man har möjlighet till.

Fröken K sa...

Åååh, jag vill, men jag har inte Photoshop. :(