söndag, oktober 24, 2010

Kyrkogårdsviken

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja förstår att detta kommer låta jättekonstigt, men ja måste bara säga att ja tycker att de är härligt att du visar barnen som barnen är, ibland glada, iblands sura i bland utan kläder! En liten barnrumpa som sticker fran under en tröja finns de nå finare. Förstå mig rätt nu, detta är inget pedofil kommentar! Ja brukar också visa alla mina barns sidor å får ibland kommentarer om att pedofiler kan se mina barn. Så jag blir så glad när ja ser att de finns fler en ja som visar alla mina barns "sidor" :)

Hoppas du tar detta rätt nu :)
Älskar din blogg.
MVH
karin

Anjena sa...

Tack för dessa ljuvliga bilder. Fick en känsla av att sommaren inte var såå himla längesedan iallafall. Längtar efter att mina egna små ska stå still tillräckligt länge för att jag ska hinna få till den där skärpan som du har i dina bilder. Får fortsätta kika in här för inspiration så länge! hejhej