onsdag, januari 27, 2010

Jo, nog har de växt alltid.


Jag var tvungen att gå tillbaka och kolla min blogg och se fotografier på barnen från tiden då jag startade bloggen. Eftersom alla kommenterade att Timothy blivit så stor så blev jag lite nyfiken på hur liten han var när jag drog igång bloggen i oktober 2005. Och nog har de växt alltid. En del av er som läser min blogg har ju verkligen varit med från första början så det är kul att läsa era kommentarer om att mina barn växer, man blir ju lätt lite hemmablind.
Vilka sköna små kisar

9 kommentarer:

Mari sa...

Jag e kär i dina barn!!! Kolla dom små tossingarna på Alex! *s*

Tack för att du delar ditt liv med oss - man blir verkligen glad hos dig!

Mikaela sa...

Ja vilka små härligt doftande fötter han hade. Värre är det nu :-) och värre lär det bli.

petrified in pink (Petra) sa...

Härliga foton, tur att man har bloggen som bevis för hur fort tiden går:-)

Åsa sa...

Underbart!!
Fotot på Timothys "pinnteknik" är ju för härligt. Och jag minns när du och jag satt under björken på er tomt och försökte få honom att komma upp på alla 4 för att krypa.
Det var väl inte så länge sen... eller??

Mikaela sa...

Ja just det Åsa, det känns faktiskt inte som att det var så himla längesen.
Är det inte så där man använder pinnar?

Åsa sa...

Jo, självklart är det rätt sätt. Och jag tycker att det är mycket ansvarsfullt av Timothy att (vid en tidig ålder) undervisa oss andra - som uppenbarligen gör helt fel.
Man kan lite på den killen :)

Åsa sa...

lita- skulle det förstås vara

Anonym sa...

Sötnosar :D

/isabeli

Cattis sa...

Ja, vad tiden går....och så söta! =)