torsdag, september 13, 2007

Lite scrap

8 kommentarer:

Zarah sa...

LÄCKER!!

Dessutom är du GRYM på foto. Alla dessa kodak-moments som säkert de flesta bara passerar. Vilket öga du har! :D

Malin sa...

Älskar verkligen precis allt med den här!!! Efter att jag såg den på SIS så kom jag på att dom har satt upp en s*it Snyg grafittivägg på världskulturmuseet som bara väntar att få bli fotad vid:) Dina foton är alltid så "mitt i prick" så talande.. ähh hoppas du fårtsår vad jag menar :)
Synd att du missar mässan!!!

Mikaela sa...

Jaså, så jag måste alltså bege mig till världskulturmuséet då. Tycker att vi som bor i Gbg borde träffas nån dag och ha en fotosafari som webmosterhelene hade, vore inte det kul?

Malin sa...

:) Ja det låter toppenkul!!!
Hänger gärna på:)

Anonym sa...

Underbar layout!!

fialoppan sa...

Wow vad snygg!!

Anonym sa...

Vilken härlig sida!!!

Claudia79 sa...

Den här är SÅÅÅÅ snygg verkligen! En riktigt topp-tia!:-)