söndag, augusti 26, 2007

Ett ord i veckan


Ny utmaning på Swescrap.

9 kommentarer:

Anonym sa...

din layout är ljuvlig... och fotot ska vi bara inte tala om :) helt fantastiskt! gillar din blogg väldigt mycket, brukar kika in här då och då... har dock varit dålig på att lämna spår.. sorry. är det ok att länka till dig? ha det fint

Anna Maria Niia sa...

Så fin!!! Kan inte sluta titta på alla dina fina alster och foton!

Sanna F sa...

Så snygg layout och fotot är så himla fint!

Mikaela sa...

Malin! Du får gärna länka till mig, är inne på din blogg titt somm tätt också.

Karoline Sigoldson sa...

Sååå vacker LO! Älskar färgerna!
Vilken rolig utmaning, ska genast gå in på swescrap.

Tycker dina foto och LO:sar är jättejättefina.
Och du lägger ut så mycket annat roligt på bloggen.

Tack för inspirationen!
/Karoline

Anonym sa...

Jättesnygg LO! Jag gillar hur du har fått den så balanserad trots de små figurerna!

Maria sa...

Läcker scrap!

Anonym sa...

Så mysig, såg den på Swescrap idag..... Bestämde mig för vad jag skulle göra så nu ska här scrappas.... Kram Aase

Anonym sa...

Tack, vad glad jag blir att du gillar frisyren!
Klipper mig i Lilla Edet, av alla ställen...fniss.
Du skapar så fina layouter, verkligen fokus på fotot! Det gillar jag!