lördag, juli 14, 2007

Bilar bilar bilar

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj, det här fotot skulle min Linus se... :)

Anonym sa...

Min son fick en Blixten i september som han fortfarande leker flitigt med!
Härlig bild.

MiaMaria sa...

Fin samling bilar :) Var har ni ökpt dem? Vi har bara de man fick på McDonalds, gissa om vi åt där mycket för att samla alla när filmen kom ;)

Bellis sa...

Jag känner mig som en repig gammal LP-skiva... Jag GILLAR dina bilder! Du är min fotograf-idol. ;-)
/Anna

Anonym sa...

Vilken dröm att ha alla de bilarna! Även jag undrar var ni köpt dem? Min son skulle bli överlycklig om vi fick tag på t ex trailern.
Brukar förresten läsa dig blogg då och då och tycker att du har så skön scrap-stil. Att fotona är helt underbara gör ju också sitt till. M v h Karin C N

Anonym sa...

Var har ni köpt alla dom bilarna till Blixen McQueen? Har en 4-åring som gillar honom. :O)

Sommarkramen Anna