fredag, juni 28, 2013

Bröllop vid sjön Aspen - Megan ♥ David

Jag träffade Megan och David på Nääs fabriker där de gjorde sig i ordning innan avfärd mot sjön Aspen. Vi åkte till Davids föräldrars stuga precis vid sjön, där Megan och David träffades för första gången när de var betydligt yngre än nu. Det här var ett underbart litet bröllop med bara de närmaste på plats, Davids familj från Sverige och Megans familj influgna från Texas. En magisk dag med en fantastisk solnedgång, underbar mat och en skog med ett hav av vitsippor. Det här glömmer jag aldrig ♥

10 kommentarer:

jenny sa...

Superfint so, alltid Mikaela

Petra sa...

Magiskt Mikaela!

Anna sa...

Åhhh vad många vackra foton på ett vackert brudpar

Sommarkramen Anna

Mari sa...

Åh...Mikaela jag blir alldeles tårögd! Så vackert du fångat deras dag! (jädra skit att jag var dålig!)

Mikaela sa...

Ja, Mari, där missade du nåt. Älskar enkelheten, barfota, enkel t-shirtklänning och utsläppt hår.

Camilla sa...

Galet fint! Så grymt jobbat! En av de vackraste brudar jag sett...

Anne-Li sa...

Sagolikt fint!

Tea sa...

Gud vilka fina bilder!! Verkligen vackert!

Karins fotoblogg sa...

Otroligt vackra bilder.

Dennis Rådesjö sa...

Jätte nice!!